Awak Follow, Saya Sayang Awak ;)

Friday, October 28, 2011

:(

Saya pemalu orangnya ;P #NAMPAKJERAWATBESARKATDHAHI 

Assalamualaikum and hello peeps ;)

 Nampak tak betapa rajinnya saya nak update blog..Dah tukar background,nak tukar scroll kat tepi tu dan mengharapkan 1 permulaan yang baru #AYATWATLEKK
 Kayy..Tak sabit..Lulz! Hari nie TWINNY saya tak datang sekolah..Dan saya macam nak makan dia jer sebab tak cakap pon tak datang.. :p #SAYABERGURAUJERWATLEKK (Y) + LULZ...Saya bosan yang teramat sangat ditambah pulak tekanan yang melanda..Kay, tekanan itu bermula dengan :

  • Latihan bola jaring hari Isnin dan hari Selasa (taksilapsayalah) dan saya TAK NAK!
  • Memikirkan pasal result UPSR yang tak lama lagi nak keluar (sayaambilUPSRtahunnie..taulahkorangtakcayasebabsayanienampakmacammakorang LULZ)
  • Bengang bila handphone buat hal.WTF?!
  • Kena kemas rumah esok dan saya RAJIN MALAS! 
  • Ermm....

Luahan hati sejati oleh,
QURRATUL AIN


Hey!Jangan Lupa Like Dan Follow!Sayang Korang!

No comments:

Post a Comment

Teacher Is Going To Angry!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hak Milik Kekal Qurratul Ain:2011