Awak Follow, Saya Sayang Awak ;)

Monday, October 3, 2011

Kerja-Kerja Pembersihan Blog.... '_'

Assalamualaikum....

Hai..Ape khabar? Sihat? Ya. Saya tau blog saya dah bersawang selama hampir sebulan. Saya amat menyesal kerana telah mengabaikan blog ini dan saya telah dijatuhi hukuman iaitu denda sebanyak RM 0.00...KayTakSabit :'o. Saya masih lagi dalam proses nak membersihankan blog saya yang dah bersawang nie.
Dalam hati ade juga niat nak tukar background tapi mungkin bukan hari nie kot, maybe esok lah...Banyak sangat bende yang nak kene buat...Dan saya masih belum bebas sepenuhnya sebab result UPSR belum keluar lagi..-_-
Oh! Ade bende yang nak saya bagitau nie...Esok adalah birthday kawan saya yang tercinta SITI HAFSAH...Dia ade buat sambutan birthday dia kat skolah...Hehehe..Saya jadi photographer dia..Hahaha XD
Layak ker? Ermm....Okay....Berbalik semula pade citer kita tadi...Hafsah ade jemput semua budak darjah 6 dan semua guru-guru di Sk Ahmad...Saya dah kata kat Hafsah, hadiah untuk dia tangguh dulu..Saya beli kat Langkawi hadiah tu..Yes..Saya akan mengikuti rombongan skolah pegi ke Langkawi...Tak tau lah nak beli per..KayBai...Saya pegi melantak nie..Hahaha...Patutlah berat badan bertambah..XD


Mestilah sentiasa happy!

P/s - Saya tau blog saya buruk..So, ape masalah kau nak kutuk-kutuk blog aku? Aku punye blog sukati aku lah! Sibuk jer! Kaybai..
Hey!Jangan Lupa Like Dan Follow!Sayang Korang!

No comments:

Post a Comment

Teacher Is Going To Angry!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hak Milik Kekal Qurratul Ain:2011