Awak Follow, Saya Sayang Awak ;)

Wednesday, October 5, 2011

Hafsah's Birthday ;)

Muka Mintak Penampar ;)

Assalamualaikum and salam sejahtera...
Ape khabar semua? sihat tak? Okay..Nie adalah sambungan daripada entry yang yang INI.....Saya ada sebut pasal birthday hafsah...I mean birthday party..Saya malas nak tulis banyak2..So,layan jelah aksi-aksi dalam gambar kat bawah nie.. ;)

Acara Memotong Kek ;)

Pengacara Majlis Yang Awesome ^_^
Birthday Girl Yang Spoting T_T
Muka Saya Yang Membosankan T_T
Khas Untuk 6 Exc SAHAJA!
Ucapan Berdasarkan Skrip :)

Iklan Kejap T.T
Hadiah Daripada Hajar, Kakak Hafsah..;)
Birthday Girl Yang Comel <3
Belon Saya Dan Farah ;)

Kakak Tudung Pink Bersama Adik Tudung Ungu
* Yawn ;P
My Signature *Overexcited
Najwa And The Mask :) *Sayaedit ;)


Kayy...Itu jer gambar yang saya boleh upload..banyak lagi sebenarnya tapi sebab line nie tengah lembab so tak boleh upload banyak2 :(.... And Last but not least ,

Follow My Blog...See You There ;)

P/S - Asal rasa bosan jer mesti melantak...Mana berat badan tak menaik kan...Ermm











Hey!Jangan Lupa Like Dan Follow!Sayang Korang!

No comments:

Post a Comment

Teacher Is Going To Angry!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hak Milik Kekal Qurratul Ain:2011