Awak Follow, Saya Sayang Awak ;)

Friday, October 28, 2011

Bestkan kalau dapat boyfie macam nie....LOL!

FAQAMAHAWA 

Assalamualaikum and hello peeps! 
 Rajinkan saya nak update blog malam-malam..Kebiasaannya malas ;p Tiba-tiba jer dapat hidayah hari nie supaya update... T.T  Tadi my dad goreng keropok lekor dan kebetulan saya memang tengah lapar...Ambil keropok dan letak dalam pinggan,makan panas-panas sambil FACEBOOK-ING + TWITTER-ING and ETC...Hahaha LOL! Jalan-jalan kat blog orang-orang famous + gorgoeous...Macam FL dan ramai lagi...Suka sangat baca blog akak yang famous nie ;) Mata saya dah mula kuyu dan penat walaupun jam baru aje menunjukkan pukul 9:33 PM...Not AM...LOL! Tadi Hafsah baru jer jemput saya pergi rumah dia esok sebab ada birthday party dan makan-makan..Hafsah kata kul 10...Dan saya rasa happy sangat2 sebab saya dah ada alasan untuk daripada kena kemas rumah..Horrayy! LOL! ;p

Klah...I'm getting tired now...Kbai...


Hey!Jangan Lupa Like Dan Follow!Sayang Korang!

No comments:

Post a Comment

Teacher Is Going To Angry!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hak Milik Kekal Qurratul Ain:2011