Awak Follow, Saya Sayang Awak ;)

Friday, January 28, 2011

Asal Usul Blog Nie!;)

Assalamualaikum..hye!boring lah ari nie!!!boring giler!!!bencinyerr!!dah lah keje sekolah teacher bertimbun timbun!!sakit kepala dibuatnyerr!!!tak sukerrr!!!oh yer!!!mesti korang nak tau nape teacher wat blog nie & letak name TEACHER QURRATUL..ha!nie ari nie teacher nak kasi tau lah nih!!sebenonyerr blog nih memang ade banyak giler name!!!tapi last teacher decided nak letak name tu....sebab nyerr ialah:

1.sebab dari kecik kemetot lagi aku nak jadik teacher ;)

2.aku nak jadik teacher yang ajar english =___= (sebab tu panggil teacher ;) )


3.aku suker jadik soerang teacher..tapi tak tau naperrr ^_^

4.bagi aku menjadi seorang teacher a.k.a cikgu nie memang 1 pekerjaan yang tersangat best!

5.boleh garang ngan pupils skit...maklumlah teacher kan...( biar aku jadi teacher yang garang)

6............................................(takderr idea daa)
Hey!Jangan Lupa Like Dan Follow!Sayang Korang!

No comments:

Post a Comment

Teacher Is Going To Angry!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hak Milik Kekal Qurratul Ain:2011