Awak Follow, Saya Sayang Awak ;)

Sunday, November 7, 2010

Nie Mengade-Ngade Jer!!

Salam & hai semua!!!tajuk kali nih lain skit kot!hahaha!!tak der lah..sjer jer sebenarnye!!!bluekk!!nyampah tol aku!!!ok!!!straight to the point lah!!!ok!bile sebut jer mengade2 nih mesti korang akan bayangkan yang dia nih mesti gedik!sebenarnye tak!tu sesetengah orang jer yg ckap cam tu!!!tapi kadang2 ade orang tu yang dia tu gedik tapi tak mengade pon!!dia baik!!!hahaha!!!kadang kiter yang baik nih dia kata mengade2 lah!!!gedik lah!!!geram giler bile orang cakap cam tu kat kite!!!tapi kite mesti lah sabar ok!!still chill and cool!!ok?ermmm!bowink lah!dah periksa tak habis lagi!!!urghhh!!!mesti kene wat revision nih!!kalu BI tak dpat A,mampus loh aku!!!kene hambat satu kelas!!(gurau jer)ok tada!!!(minggu nih x der gambo lagi da!)
Hey!Jangan Lupa Like Dan Follow!Sayang Korang!

No comments:

Post a Comment

Teacher Is Going To Angry!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hak Milik Kekal Qurratul Ain:2011